ما که هستیم

نشانی وب‌سایت ما هست: https://www.gol6.ir

در هنگام ثبت سفارش در گلفروشی آنلاین تهران گل لطفا” موارد زیر را در نظر داشته باشید تا در هنگام ارسال سفارش شما مشکلی به وجود نیاید:

لطفا” اطلاعات تماس و آدرس خود را دقیق وارد کنید . در صورت اشتباه وارد کردن اطلاعات تماس گلفروشی آنلاین تهران گل هیچ مسئولیتی در قبال تاخیر در رسیدن سفارش و یا عدم رسیدن سفارش بر عهده نمی گیرد .
برای اطمینان از وضعیت ثبت شدن سفارش خود می توانید بعد از ثبت سفارش از طریق شماره تماس های موجود در سایت گلفروشی آنلاین تهران گل و برقراری تماس با واحد ثبت سفارشات اطمینان حاصل نمایید .
در صورتی که هزینه سفارش خود را از طریق درگاه اینترنتی پرداخت می کنید لطفا” اطلاعات پرداخت را تا هنگام تحویل کالا نزد خود نگهدارید .
لطفا” توضیحات خاصی مدنظرتان می باشد حتما” در فیلد توضیحات در هنگام تسویه حساب بنویسید . مواردی همچون اهمیت زمانی تحویل گرفتن سفارش ، نوع سفارش مثلا” به عنوان هدیه بودن سفارش و قراردادن یک کارت پستال با موضوع خاص بر روی سفارش و … .
مدت زمان ارسال سفارش در تهران کمتر از چند ساعت ساعت می باشد برای مثال یعنی اگر شما می خواهید سفارش را روز یک شنبه تا ساعت سه بعد از ظهر یا زودتر تحویل بگیرید باید روز شنبه سفارش را ثبت کنید .
در صورتی که سفارش تا قبل از ساعت ۸ صبح نیز ثبت شود امکان تحویل از ساعت ۱۱ به بعد همان روز وجود دارد.
تمامی گونه های گیاهی که از طریق آنلاین خریداری شوند غیر قابل استرداد میباشند.
تمامی گونه ها با پیک و آژانس ارسال میگردد در محدوده تهران و کرج.
چنانچه سفارش گل بنا به هر دلیلی با پیک برگشت بخورد هزینه رفت و برگشت برعهده سفارش دهنده میباشد و مبلغ فوق از هزینه سفارش کسر میگردد.
تعرفه های آژآنس و پیک بر اساس موسسه پیک یا آژانس مربوطه میباشد و فروشگاه آنلاین ما هیچگونه نقشی در تعرفه ارسال بار توسط پیک را ندارد و از آنجایی که با مجموعه ما قرارداد دارند کمترین نرخ را اعمال میکنند.

گلفروشی آنلاین تهران گل از این که ما را برگزیدید از شما متشکر می باشد و امیدوار است با ارائه خدماتی با کیفیت جهانی رضایت شما را کسب نماید .

بازدیدها: 270

This site is protected by wp-copyrightpro.com